Banner 980x90

"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu

Publicitātes foto
Publicitātes foto
Paralēli jau esošajam saldējuma eksportam, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" uzsācis regulāru piena produktu eksportu uz Ķīnu, tādējādi nostiprinot savas pozīcijas Šanhajas veikalu plauktos. "Food Union" ir pirmais piena pārstrādes uzņēmums Baltijā, kam izdevies ieiet Ķīnas tirgū ar savu piena produktu piedāvājumu, pilsētas informācijas portālu Limbazi24.lv informē "Food Union" sabiedrisko attiecību vadītāja Linda Mežgaile.

"Food Union" uz Ķīnu uzsāk eksportēt UHT pienu (piens pasterizēts augstākā temperatūrā, kas nodrošina ilgāku glabāšanas termiņu) ar produktu zīmoliem "Limbažu piens" un "Rasa" 200 ml iepakojumā, ko Šanhajas premium lielveikalos pārdod komplektos pa 16 iepakojumiem. "Food Union" produkcija Ķīnā piedāvāta kā augstākās kvalitātes piens no Latvijas, kas ir Eiropas valsts, kurā attīsta simtiem gadu senas piensaimniecības tradīcijas dabiskā, tīrā un zaļā vidē.

"Piena produktu eksports uz Ķīnu ir otrais secīgais solis "Food Union" ieiešanai šajā tirgū, un, lai arī tā norisēja ilgāk nekā saldējuma eksporta uzsākšana, uzņēmumam tas, neapšaubāmi, ir pēc apjoma vērienīgāks un nozīmīgāks notikums. Ja turpināsim strādāt kā iecerēts un palielināsim eksporta apjomu, Ķīna visai drīz kļūs par vienu no mūsu svarīgākajiem eksporta tirgiem," stāsta , AS "Rīgas piena kombināts" valdes priekšsēdētājs Normunds Staņevičs.

Sākot no šī gada jūnija "Food Union" pienu uz Ķīnu eksportē ar jūras konteineriem divas – trīs reizes mēnesī. Jau līdz šī gada beigām uz Ķīnu plānots aizvest ap 300 tonnām piena. Plānots, ka gada laikā Ķīna varētu kļūt par vienu no piecām "Food Union" lielākajām eksporta valstīm, tādējādi ļaujot uzņēmumam daļēji kompensēt zaudējumus, kas radušies Krievijas noteiktā piena produktu importa embargo dēļ.

Ķīnas piena produktu tirgus ir mērāms 45 miljardos eiro, un tas katru gadu turpina palielināties par 10%. Vismaz pusi no kopējā apjoma veido piens un jogurts, pārējo daļu – piena pulveris un citi industriālie produkti. Grupa nākamajā gadā plāno izvērst savu eksporta portfeli, uzsākot arī UHT jogurta, krēmsiera un citu produktu eksportu uz Ķīnu.

"Food Union" ir lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā, kā arī vadošais saldējuma ražotājs Baltijas valstīs. "Food Union" grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – "Rīgas piena kombināts", "Valmieras piens" un "Rīgas piensaimnieks", lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā "Premia", lielāko saldējuma ražotāju Dānijā "Premier Is", saldējuma ražotāju Norvēģijā "Isbjørn Is", saldējuma ražotāju Rumānijā "Alpin57Lux" un saldējuma ražotāju Baltkrievijā "Ingman Ice Cream". "Food Union" grupas kopējais apgrozījums 2015.gadā sasniedza 256 miljonus eiro, no tiem 60% jeb 158 miljonus eiro apgrozījumu radīja tieši Baltijas uzņēmumi. Grupā kopumā nodarbināti vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā. 

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)