Iedzīvotāji atbalsta priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumus TV
Absolūtais vairākums (86%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem atbalsta papildu aģitācijas ierobežojumus, kas līdz pašvaldību vēlēšanām 1.jūnijā aizliedz demonstrēt televīzijā apmaksātas politiskās reklāmas, atklāj pētījumu aģentūras TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, maijā veiktais pētījums.Šādu priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumu (59% - noteikti jā; 27% - drīzāk jā).
Atbalstu šai iniciatīvai biežāk pauduši latvieši un iedzīvotāji, kuri ģimenē pārsvarā runā latviešu valodā. To atklāj 8% ekonomiski aktīvo iedzīvotāju neatbalsta šādu priekšvēlēšanu aģitācijas ierobežojumu (6% - drīzāk nē; 2% - noteikti nē). Savukārt 6% aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Aptauju pētījumu aģentūra TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 14. līdz 16.maijam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 1000 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Uz sarakstu