Ēdinātāji: apkalpoto "Positivus" apmeklētāju skaits bija pērnā gada līmenī

Ēdināšanas kompānijas AS "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa norādīja, ka šis ir bijis "Lido" piektais dalības gads festivālā.
Šogad trīs dienās "Lido" apkalpoja vairākus tūkstošus festivāla apmeklētāju. "Mūsu apgrozījums un klientu skaits bija līdzvērtīgs pagājušā gada rezultātiem, kas ir likumsakarīgi, ņemot vērā, ka arī kopējais festivāla apmeklētāju skaits ir bijis līdzīgs kā pērn," atzīmēja Auziņa.
Viņa arī informēja, ka šogad klientu vidū novērots lielāks ārvalstu apmeklētāju skaits nekā iepriekš.
Arī mazumtirdzniecības zīmola "Narvesen", kurš festivālā piedalās un sniedz ēdināšanas pakalpojumus jau vairākus gadus, pārstāvis Andis Aleksandrovs teica, ka šogad kopumā cilvēku aktivitāte un iepirkšanās paradumi bijuši līdzīgi kā pērn. "Nekādas būtiskas izmaiņas nenovērojām."
Bet "Pica Lulū", kas pasākumā piedalās ceturto gadu, pārdošanas dati liecina, ka, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, šogad pieaugums bijis par 9%, stāsta "Picas Lulū" pārstāve Inese Vētra.
Viņa atklāj, ka šogad "Positivus" festivālā ar "Picas Lulū" picām mielojušies vismaz 10 000 festivāla apmeklētāju.
Kā ziņots, devītais "Positivus" festivāls Salacgrīvas Zvejnieku parkā norisinājās no 17.jūlija līdz 19.jūlijam.
Tāpat vēstīts, ka, pēc provizoriskiem aprēķiniem, trīs dienās, kad Salacgrīvā notika festivāls "Positivus", pašvaldībā - gan festivāla teritorijā, gan pilsētā kopumā - tika apgrozīti apmēram četri miljoni eiro, aģentūrai LETA izteicās Salacgrīvas novada domes priekšsēdētājs Dagnis Straubergs.