Mainīti Limbažu novada pašvaldības apmeklētāju pieņemšanas laiki

Mainīti apmeklētāju pieņemšanas laiki pie Limbažu novada pašvaldības izpilddirektora, izpilddirektora vietnieka, nodaļu vadītājiem un speciālistiem, pilsētas informācijas portāls Limbazi24.lv uzzināja Limbažu novada pašvaldībā.
Kā norādīja izpilddirektors Ainārs Liniņš, šāds lēmums pieņemts, lai uzlabotu darba organizāciju un administrācijas darbinieki varētu kvalitatīvi sagatavot atbildes vēstules, lēmumus u.c. dokumentus.
Ar šī gada 18.janvāri noteikti šādi apmeklētāju pieņemšanas laiki:
* Pie Limbažu novada pašvaldības izpilddirektora, izpilddirektora vietnieka, nodaļu vadītājiem un speciālistiem:
Pirmdienās no plkst.13.00 līdz plkst.18.00;
Otrdienās no plkst.9.00 līdz plkst.12.00;
Trešdienās no plkst.13.00 līdz plkst.16.00;
Ceturtdienās no plkst.9.00 līdz plkst.12.00.
Klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, administrācijas sekretāram un nekustamā īpašuma un teritoriālā plānojuma nodaļas lietvedei darba laiks nemainās! Pārējā laikā Limbažu novada pašvaldības izpilddirektors, izpilddirektora vietnieks, struktūrvienību vadītāji un speciālisti apmeklētājus pieņems iepriekš sazinoties un saskaņojot apmeklējuma laiku, kā arī norādot izskatāmo jautājumu.
Domes priekšsēdētājs Didzis Zemmers, priekšsēdētāja pirmā vietniece Ineta Zariņa, otrais vietnieks Andris Garklāvs (pēc iepriekšējas pieteikšanās pa mob.tālr.29235278) arī turpmāk apmeklētājus pieņems katru pirmdienu no plkst.15.00 līdz plkst.18.00.