Partijas aģitācijas īsziņas nokaitina mobilo operatoru klientus

Kā aģentūru LETA informēja "Bite Latvija" sabiedrisko attiecību pārstāve Ilze Kļaviņa, pēdējo dienu laikā uzņēmums saņēmis daudzus satrauktus zvanus no klientiem par to, ka viņi ir pārpludināti ar politiskās reklāmas īsziņām: "Vēlamies visiem Jums pateikt lielu paldies par atbalstu. Partija "Vienoti Latvijai" Nr.2. Tev ir izvēle!" Šādas īsziņas saņēmuši arī citu mobilo sakaru operatoru klienti.
Reaģējot uz īsziņām, "Bite Latvija" izplatīja aicinājumu pārtraukt reklāmas ziņu izsūtīšanu, "citādi mums nāksies mudināt mūsu klientus izvēlēties kādu citu partiju balsošanai".
"Vienoti Latvijai" taisnojas, ka šāds aģitācijas veids esot izvēlēts, jo jaunām partijām esot ļoti ierobežotas iespējas izteikties un tapt sadzirdētām. "Kā piemēru varam minēt TV politiskās debates, kur pēc nepubliskotiem partiju popularitātes reitingiem ielūdz tikai dažas "izredzētās" partijas. Uz šo pārkāpumu jau norādīja Tiesībsargs. Arī politiskai reklāmai cenas ir uzskrūvētas 4-5 reizes, kas atkal ļauj tikai "sponsoru" partijām tikt mediju telpā."
"Vienīgais veids, kā jaunam politiskam spēkam tikt sadzirdētam, ir netradicionāli komunikācijas veidi, kuri uzrunā rīdzinieku tieši. Visu maiju mūsu kandidāti un atbalstītāji ir dalījuši avīzes, bukletus, devušies pie rīdzinieka uz mājām un galu galā palaiduši virs Rīgas vairāk nekā 20 000 gaisa balonus, ar vēstījumu Rīgas iedzīvotājiem," stāstīja partijas pārstāvji.
Aģitācijas īsziņas nodrošinot kāds partijas atbalstītājs, telefona numurus izvēloties "uz labu laimi", bez rīcībā esošiem personu datiem. "Mēs atvainojamies, ja kādu ir aizvainojusi vai aizskārusi mūsu ziņa," teikts partijas paziņojumā.