Rīgas Melnais balzams uzsāk jubilejas partijas ražošanu

Jubilejas sērija būs pieejama visos tirdzniecības tīklos Latvijā par tādu pašu cenu, kā oriģinālās Balzama pudeles. Daļa no produkcijas tiks eksportēta arī uz ārvalstīm.
"Rīgas Melnais balzams ir viens no senākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā ar pirmsākumu jau 1752.gadā," stāsta AS Latvijas balzams Zīmolu direktors Valters Kaže. "Cauri gadsimtiem šis dzēriens ir saglabājis savu tradicionāli ieturēto un solīdo dizainu - zelta raksts uz melnā fona ir allaž bijusi Balzama firmas zīme. Tādēļ par godu jubilejai nolēmām ar jaunās un talantīgās dizaineres Madaras palīdzību mūsu Balzamu sapost svētkiem - dzīvespriecīgā un modernā, vairākos zelta toņos veidotā etiķete vienlaikus saglabā zīmola mantojumu, kā arī piešķir tam mūsdienīgumu un svētku prieku," uzsver Valters Kaže.
"Priecājos, ka zīmoli, kam ir tik senas tradīcijas kā Rīgas Melnajam balzamam, spēj būt mūsdienīgi un sniedz iespēju jaunajiem dizaineriem piedalīties zīmola veidošanā un turpmākajā attīstībā," stāsta Rīgas Melnā balzama jubilejas etiķetes dizaina konkursa uzvarētāja Madara Matisone. "Pēc augstākās izglītības iegūšanas Latvijas Mākslas akadēmijā esmu darba meklējumos, tādēļ priecājos par tik nozīmīgu CV ierakstu, kas varētu būt būtisks apliecinājums manai pieredzei potenciālajiem darba devējiem," turpina jaunā dizainere Madara Matisone.