Banner 980x90

SIA "Aloja Starkelsen" sācis ražot septiņu veidu želejas

Savā 20 gadu jubilejā SIA "Aloja Starkelsen" pircējiem sarūpējusi gardu pārsteigumu – veikalu plauktos nonākušas septiņu veidu Alojas želejas. Taču ne tikai jaunā produkta paradīšanās tirgū iezīmē uzņēmuma sekmīgu attīstību, jāteic, ka kopumā viss gads tam aizritējis veiksmes zīmē - apgrozījums audzis par 60%, palielinājies arī darbinieku skaits un "Aloja Starkelsen" pilnveidē ieguldītas lielākās investīcijas desmit gadu laikā, informē laikraksts "Neatkarīgā Rīta Avīze Latvijai".

Uzņēmuma ģenerāldirektors Jānis Garančs stāsta, ka aizritējis vairāk nekā gads, lai taptu atbilstoša želeju recepte, kuras galvenie uzdevumi bija radīt gardu, dabisku un veselīgu produktu, turklāt kura pagatavošana mājās neprasītu lielus pūliņus, bet tieši pretēji - būtu ērti lietojams. Pirmo reizi, tā teikt, dienasgaismu plašākā auditorijā želejas ieraudzīja septembrī notikušajā Riga Food 2011 izstādē. Alojas želeju klāstā ir septiņas garšas: zemene, citrons, kivi, apelsīns, ķirsis, persiks, dzērvene.

Taču, kā atzīst "Aloja Starkelsen" ģenerāldirektors, līdz ar želeju nokļūšanu veikalu plauktos savas simpātijas pircēju vidū nav zaudējis uzņēmuma ilggadējais produkts Alojas ķīseļi. Turklāt želejas ne tikai ar savu garšu, krāsu un dabiskumu iekārdina pircēju, bet arī cenas ziņā ir ļoti vilinošas. "Tās maksā aptuveni 30 santīmu, kas ir lētāk nekā veikalos nopērkamie importa produkti, turklāt līdz šim Latvijas pircējiem nemaz nebija iespējams iegādāties kvalitatīvu pašmāju ražoto želeju sausā veidā," uzsver J. Garančs.

Papildus plaša patēriņa produktu ražošanai un fasēšanai uzņēmums, protams, sparīgi attīsta arī savas pārējās darbības jomas – kartupeļu cietes ražošanu un garšvielu un garšvielu maisījumu izstrādi un pārdošanu. "Piemēram, pārtikas izejvielu cenas strauji mainās, un pārtikas ražotāji meklē jaunas iespējas, kā turpināt izgatavot izteiksmīgus produktus, bet ražot tos ekonomiski izdevīgāk. Un mūsu uzdevums ir piedāvāt atbilstošus dabiskus risinājumus," stāsta J. Garančs.

Jāpiebilst, ka uzņēmuma zīmols izskanējis ne tikai Latvijas robežās. Tas sevi sekmīgi pieteicis visā Baltijā, kā arī Baltkrievijā, Skandināvijā, kur piemēram, uzņēmumam atsevišķās produktu grupās pieder 80% Zviedrijas tirgus, drīzumā ar bioloģisko kartupeļu cieti tas startēs Ziemeļamerikā. Lai vēl lielākā mērogā būtu atpazīstams uzņēmuma vārds un tā produkcija, nesen "Aloja Starkelsen" piedalījās lielākajā pārtikas izejvielu izstādē Parīzē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)