Vidrižu pamatskola atzīta par "Pedagogam draudzīgāko izglītības iestādi"
Par pedagogam draudzīgākajām izglītības iestādēm 2014.gadā atzītas deviņas skolas, aģentūru LETA informēja Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības (LIZDA) sabiedrisko attiecību speciālists Edgars Grigorjevs.Statuss "Pedagogam draudzīgākā izglītības iestāde 2014" piešķirts Valmieras Pārgaujas sākumskolai, Preiļu 1.pamatskolai, Gaismas internātpamatskolai, Strautiņu pamatskolai, Rāmuļu pamatskolai, Ogres pirmsskolas izglītības iestādei (PII) "Riekstiņš", Dobeles PII "Minkuparks", Stāķu pamatskolai un Vidrižu pamatskolai. LIZDA šo skolu pārstāvjiem šodien notiekošajā konferencē pasniedza statusa apliecinājuma plāksnes.
Tāpat LIZDA izteikusi atzinību un piešķīrusi veicināšanas balvas arī Carnikavas pamatskolai, Priekuļu PII "Mežmaliņa", Jūrmalas PII "Zvaniņš", Stalbes vidusskolai, Rencēnu pamatskolai, Dobeles sākumskolai un Madonas Bērnu un jauniešu centram.
LIZDA konkursā piedalījās 26 izglītības iestādes. Tajās viesojās žūrija, kura vērtēja pedagogu sociālo drošību un darba koplīgumu, darba organizāciju, infrastruktūru, darba kvalitātes veicināšanu un personīgās izaugsmes iespējas, darba drošību, aizsardzību, mikroklimatu un savstarpējās attiecības, reputāciju, atalgojumu.
LIZDA izsaka atzinību un pateicību par dalību konkursā arī Dobeles speciālajai PII "Valodiņa", Dzērbenes vispārizglītojošajai un mūzikas pamatskolai, Ķekavas vidusskolai, Mežinieku pamatskolai, Mērsraga PII "Dārta", Pampāļu pamatskolai, Valmieras Pārgaujas ģimnāzijai, Vecsaules pamatskolai, Ventspils 2.pamatskolai un Valmieras Viestura vidusskolai.
Konkursa uzvarētājus noteica žūrija, ņemot vērā darba devēja pašvērtējumu un ekspertu atzinumu pēc vizītēm un konkrētiem kritērijiem. Par pedagogiem draudzīgu var uzskatīt izglītības iestādi, kurā izveidota droša un sakārtota sociālā, fiziskā un informatīvā vide.
LIZDA konkursa mērķis ir veidot darba devēju lielāku izpratni par cienīgiem darba apstākļiem pedagogiem un veicināt darba vides pilnveidi, lai tā kvalitatīvi nodrošinātu pedagogu profesionālo darbību un apmierinātu sabiedrības vajadzības pēc kvalitatīvas izglītības. Uz sarakstu