Nākamgad "SEB bankas" Klientu centrs plāno attālināto apkalpošanu nodrošināt 24 stundas septiņas dienas nedēļā
Nākamgad "SEB bankas" Klientu centrs plāno nodrošināt attālinātu apkalpošanu 24 stundas septiņas dienas nedēļā.
Patlaban Klientu centrs sniedz atbalstu darba dienās no plkst.8 līdz 22 un brīvdienās no plkst.10 līdz 17.
Banka pēdējos gados paplašinājusi darbinieku skaitu Klientu centrā - pirms diviem gadiem tajā strādāja 35 klientu apkalpošanas speciālisti, tagad - 50. Nākotnē plānots Klientu centra komandai piepulcināt papildspēkus, lai samazinātu klientu gaidīšanas laiku un nodrošinātu operatīvu un kvalitatīvu apkalpošanu, teikts bankas paziņojumā medijiem.
Vidēji gadā "SEB bankas" Klientu centrs apkalpo vairāk nekā 400 000 ienākošo zvanu, atbild uz 80 000 e-pasta vēstuļu, sniedz aptuveni 12 600 konsultācijas "Skype" vidē un sociālā medija "Twitter" tvītos.
"SEB bankas" klientu centrs, kas līdz šim atradās Rīgā, Vienības gatvē 49a, pārcēlies uz jaunām, modernām telpām "SEB bankas" Finanšu centrā Rīgā, Meistaru ielā 1.
"SEB banka" informē, ka rekonstruēta tās Dienvidu filiāle, kas atrodas Rīgā, Meistaru ielā 1. Pēc rekonstrukcijas filiāle ieguvusi jaunu telpu izkārtojumu un pārgājusi uz jaunu konsultāciju sniegšanas konceptu - filiālē vairāk laika tiks veltīts konsultāciju sniegšanai, bet ikdienas finanšu darījumus un skaidras naudas darījumus klienti var veikt filiāles telpās esošajos "Ibankas" termināļos un skaidras naudas bankomātā.
"SEB banka" ir pēc aktīviem ceturtā lielākā banka Latvijā un otrā lielākā universālā banka privātpersonu segmentā.
Uz sarakstu