Banner 980x90

"DNB banka": Bankas pārtop par vispusīgiem pakalpojumu sniegšanas centriem

Foto: Pilseta24.lv
Foto: Pilseta24.lv
Ņemot vērā klientu vēlmes un pasaules tendences, "DNB bankas" filiāļu tīkls un attālinātās apkalpošanas kanāli no standarta banku pakalpojumu sniegšanas vietām pārvēršas par ērtiem un izdevīgiem klientu centriem, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja "DNB bankas" Korporatīvās komunikācijas vadītāja Anita Irbīte.

Tajos tiek sniegta iespēja vienuviet noformēt lielākus pirkumus, saņemt tiem nepieciešamo kredītu, kā arī iegādāties visplašāko apdrošināšanas produktu klāstu. Novērojot paradumu izmaiņas un klientiem kļūstot mobilākiem, bankas paplašina sniegto risinājumu klāstu ārpus ierastajiem finanšu pakalpojumiem.

Šomēnes aprit divi gadi, kopš "DNB banka" un apdrošināšanas sabiedrība "Balta" uzsāka vērienīgu white label* sadarbību. Šīs sadarbības ietvaros banka ar DNB zīmolu piedāvā KASKO un nekustamā īpašuma un mantas apdrošināšanu. Tāpat arī izstrādāti īpaši risinājumi, kas pielāgoti klientu vajadzībām. Divu gadu laikā prognozētā pakalpojuma popularitāte ir pārspējusi cerības – līdz šim brīdim izmaksātas jau 1650 atlīdzības, kuru kopsumma ir 1,2 miljoni eiro.

"Sadarbība parāda, ka banka un apdrošinātājs ņem vērā klientu vēlmes un pasaules tendences, un mums visiem trim ir kopējas intereses, kas vērstas uz ilgtspējīgu sadarbību un attīstību. Ņemot vērā, ka klienti šāda veida sadarbību novērtē, jau tuvākajā nākotnē plānojam pakalpojumu loku paplašināt, piedāvājot vairāk individuāli pielāgotus apdrošināšanas produktus dažādiem dzīves gadījumiem," komentē DNB bankas valdes locekle un viceprezidente Anita Bērziņa.

Vispopulārākā – KASKO apdrošināšana

Interesanti, ka popularitātē joprojām nepārspēta ir KASKO apdrošināšana. Tai seko personu ēku apdrošināšana un personu mantas apdrošināšana, savukārt pēdējā vietā ir fizisko personu vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšana. Visbiežāk izsniegtās atlīdzības – 63% izmaksu veiktas KASKO apdrošināšanas īpašniekiem, kamēr ievērojami mazāk – vien 2% izmaksāti civiltiesiskās apdrošināšanas polišu īpašniekiem.

"Šo divu gadu laikā esam novērojuši, ka cilvēki pirmajā vietā liek nevis sevi, bet mantisku lietu apdrošināšanu. Un arī šeit novērojam zināmu paradoksu-biežāk klienti priekšroku dod tieši KASKO jeb transporta apdrošināšanai, nevis mājokļa apdrošināšanai. Tendence skaidri iezīmē, ka cilvēki daudz mazāk domā par neparedzamiem riskiem, kas var kaitēt viņu mājokļiem – plūdiem, ugunsgrēkiem, zādzībām, lai gan vērtību skalā parasti mājokļa drošība tiek vērtēta kā daudz svarīgāka. Domājot par iespējamajiem draudiem – vai tiešām uz brīdi palikt bez automašīnas ir lielāks drauds nekā piedzīvot situāciju, kad nav kur pārnakšņot?" stāsta Anita Bērziņa.

Aplūkojot informāciju par visiem šajā laikā iegādātajiem apdrošināšanas produktiem un to pircējiem, izdevies iezīmēt arī aptuveno DNB apdrošināšanas ņēmēja profilu, kas ir salīdzinoši atšķirīgs no tā pircēja, kas šāda veida produktus iegādājas pie apdrošinātāja. Tipiskais apdrošināšanas klients bankā ir precēts vīrietis vecumā virs 40 gadiem, kuram ir vismaz viens bērns. Ikmēneša ienākumi ģimenē pārsniedz 1500 eiro pirms nodokļu nomaksas. Ģimenes mīt dzīvoklī ar platību virs 70 m². Vidēji uz divām ģimenēm, kas iegādājas apdrošināšanu, īpašumā ir trīs mašīnas.

*White label sadarbības formāts pakalpojumu nozarē sastopams aizvien biežāk. Tas nozīmē, ka, sadarbojoties ar pakalpojumu sniedzēju, tiek izstrādāts konkrēts produkts vai pakalpojums klienta vajadzībām. Tas attiecīgi tiek pārdots ar pārdodošā uzņēmuma zīmolu. Pirms diviem gadiem, uzsākot sadarbību ar apdrošināšanas sabiedrību "Balta", "DNB banka" klientiem, kuri slēdz darījumus auto vai nekustamā īpašuma iegādei vai vēlas finansiāli nodrošināties pret nelaimes gadījumiem, vienuviet uzsāka piedāvāt arī KASKO un fizisko personu īpašumu apdrošināšanas produktus. Šajā gadījumā DNB bankas filiāļu tīkls kļuva par apdrošināšanas pakalpojumu pārdevēju ar savu zīmolu, kamēr apdrošinātāja pārziņā bija atstāta paša pakalpojuma uzturēšana, kā arī sistēmas un atlīdzību noregulēšana.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)